הגעת לסרגל הניווט הראשי - לחץ ENTER בכדי לדלג

שאלות נפוצות

  • איך מבצעים רכישה באתר?
  • על מנת לבצע הזמנה באתר יש להוסיף את המוצרים הרצויים לסל הקניות,
    לעדכן את פרטי הלקוח והמשלוח ולמלא את הפרטים הנדרשים.

    חשבונית והזמנה יישלחו אליכם בדוא"ל.


    בכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטלפון : 3639*

  • כיצד אני מבצע איסוף עצמי
  • ניתן לאסוף את המוצר בירושלים, ברח' עם ועולמו 3, גבעת שאול - בתיאום מראש בלבד בטלפון 3639*

  • מהן דרכי התשלום האפשריות?
  • כרטיס אשראי - אנו מכבדים את כל כרטיסי האשראי 

  • מהו זמן האספקה?
  • 14 ימי עבודה

  • מהי מדיניות החזרת מוצרים?
  • ניתן להחזיר את המוצר למשרדי הרשות תוך 14 יום מיום קבלתו, כשהמוצר שלם וללא נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא, ומבלי שנעשה בו שימוש כלשהו. 

    את המוצר ניתן להשיב ישירות בהגעה למשרדי הרשות במועד שיתואם מראש מול מוקד שירות הלקוחות בטלפון 3639*  

    או באמצעות שליחת המוצר (על חשבון הרוכש) לכתובת:

     מוקד שירות הלקוחות - רשות הטבע והגנים

    רח' עם ועולמו 3, גבעת שאול

    ירושלים 95463
     

    בצירוף מכתב המבקש לבטל את העסקה וכולל את פרטי הרוכש ומספר ההזמנה.